គិតត្រឹមឆ្នាំនេះ Toyota ចេញលក់រថយន្តមួយបាំងកន្លះបាន ៧០ ឆ្នាំហើយ
- 2017-10-07 04:00:22
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
គិតត្រឹមឆ្នាំនេះ Toyota ចេញលក់រថយន្តមួយបាំងកន្លះបាន ៧០ ឆ្នាំហើយ
ចន្លោះមិនឃើញ
ក្រុមហ៊ុន Toyota បានចូលទីផ្សាររថយន្តដឹកទំនិញ Pickup ដំបូងក្នុងឆ្នាំ ១៩៤៧ ជាមួយនឹង SB ដែលមានលក់តែក្នុងប្រទេសជប៉ុន និងមានចំនួនកំណត់ក្នុងទីផ្សារអាស៊ី។ វាត្រូវបានធ្វើតាមក្នុងឆ្នាំ ១៩៥៤ ដោយ RK (បានប្ដូរឈ្មោះក្នុងឆ្នាំ ១៩៥៩ ជា Stout) និងក្នុងឆ្នាំ ១៩៦៨ ដោយ Compact Hilux។ Hilux មានភាពល្បីល្បាញដែលរថយន្តកាលពីចុងឆ្នាំ ១៩៧០ នៅបន្តមានលើផ្លូវបច្ចុប្បន្ន ហើយក្រុមហ៊ុន Toyota នៅបន្តផលិតវាបច្ចុប្បន្នក្រោមឈ្មោះផ្សេង ដោយអាស្រ័យលើទីផ្សារ។
ដោយសារភាពជោគជ័យនៃ Compact pickups ក្នុងសហរដ្ឋអាមេរិក ក្រុមហ៊ុន Toyota បានសម្រេចចិត្តចូលទីផ្សារនូវប្រភេទ Pickup ទំហំពេញលេញដែលប្រើក្នុងស្រុក ដោយណែនាំនូវរថយន្ត T100 សម្រាប់ម៉ូដែលឆ្នាំ ១៩៩៣ នៅអាមេរិក ជាមួយនឹងការផលិតបានបញ្ចប់នៅឆ្នាំ ១៩៩៨។ ខណៈមាននូវផ្នែកខាងក្រោយប្រវែង ពីរម៉ែត្រជាង នៃទំហំពេញ លក្ខណៈម៉ាស៊ីននៅតែស្រដៀងទៅនឹង Compact pickup។ វាបានបង្ហាញថាមានលក្ខណៈសន្សំសំចៃ និងអាចទុកចិត្តបានដូចនឹងរថយន្ត Toyota pickup ធម្មតា ប៉ុន្តែការលក់មិនដែលក្លាយជាអ្វីដែលក្រុមហ៊ុន Toyota បានសង្ឃឹមនោះទេ។ វាត្រូវបានរងការរិះគន់ថា តូចពេក ក្នុងការអំពាវនាវទៅអ្នកទិញរថយន្ត Pickup ទំហំពេញរបស់អាមេរិក។ រថយន្តដឹកទំនិញទំហំពេញដ៏ពេញនិយមផ្សេងទៀតដែលមានម៉ាស៊ីន V8 ដែលមិនធ្លាប់មាន។ លើសពីនេះ រថយន្តដឹកទំនិញដំបូងមានតែក្បាំងមុខធម្មតា ទោះជាយ៉ាងណា ក្រុមហ៊ុន Toyota បានដោះស្រាយបញ្ហានេះ ហើយបានបន្ថែមនូវជំនាន់ Xtracab នៅពាក់កណ្ដាលឆ្នាំ ១៩៩៥។
ក្នុងឆ្នាំ ១៩៩៩ សម្រាប់ម៉ូដែលឆ្នាំ ២០០០ ក្រុមហ៊ុន Toyota បានជំនួសនូវ T100 ជាមួយនឹង Tundra ទំហំធំ។ រថយន្ត Tundra បានបង្ហាញឲ្យឃើញថា រថយន្ត T100 មិនមានរូបរាង និងអារម្មណ៍នៃរថយន្ត Pickup ទំហំពេញស្ទិលអាមេរិកនោះឡើយ។ វាក៏បានបន្ថែមនូវម៉ាស៊ីន V8 ដែល T100 ត្រូវបានរងការរិះគន់ដែលគ្មានវា។ ទោះបីជាយ៉ាងណា រថយន្ត Tundra នៅមិនទាន់ស្រួលលើសមត្ថភាពអូសទាញ ក៏ដូចជានៅមានអារម្មណ៍ដូចនឹងរថយន្តធម្មតា។ ការព្រួយបារម្ភទាំងនេះបានដោះស្រាយជាមួយនឹងការរចនាថ្មីឆ្នាំ ២០០៧។ ម៉ាស៊ីនខ្លាំង V6 និងទីពីរម៉ាស៊ីន V8 ក្នុងចំណោមរបស់ផ្សេងទៀតបានបន្ថែមទៅក្នុងបញ្ជីជម្រើស។ នៅដើមឆ្នាំ ២០១០ រថយន្ត Tundra បានក្តាប់នូវ ១៦% នៃទីផ្សាររថយន្តកន្លះតោន ទំហំពេញក្នុងសហរដ្ឋអាមេរិក។ រាល់រថយន្ត Tundra ថ្មីបានដំឡើងក្នុង San Antonio, Texas សហរដ្ឋអាមេរិក។ ក្រុមហ៊ុន Toyota បានដំឡើងរថយន្តស្តង់ដារ និង ក្បាំងមុខឌុប ប្រមាណ ១៥០,000 គ្រឿង ហើយ Crew Max មានត្រឹម ៧០,០០០ គ្រឿងក្នុងឆ្នាំ ២០០៧។ រថយន្ត Tacoma ទំហំតូច ក៏បានផលិតនៅរោងចក្រ San Antonio របស់ក្រុមហ៊ុនផងដែរ។
ក្រៅពីសហរដ្ឋអាមេរិក ក្រុមហ៊ុន Toyota បានផលិតនូវ Hilux លក្ខណៈស្តង់ដារ និងក្បាំងមុខឌុប, ម៉ាស៊ីនប្រើប្រេងសាំង និងម៉ាស៊ីនប្រើម៉ាស៊ូត ព្រមទាំងជំនាន់ 2WD និង 4WD។ កម្មវិធីទូរទស្សន៍ Gear (ឧបករណ៍) កំពូលៗរបស់ BBC បង្ហាញពីរវគ្គនៃ Hilux ដោយចាត់ទុកជា Virtually indestructible (ស្ទើរតែមិនអាចបំផ្លាញបាន)។
រថយន្តប្រភេទប្រណិត
ត្រឹមឆ្នាំ ២០០៩ ក្រុមហ៊ុនបានលក់រថយន្តម៉ូដែលដ៏ប្រណិត ៩ គ្រឿងក្រោមផ្នែក Lexus របស់ខ្លួន ដែលមានចាប់ពី LS sedan ទៅ RX crossover និង LX SUV។ Sedans ប្រភេទប្រណិតបានផលិតក្រោម Brand Toyota រួមមាន Century, Crown និង Crown Majesta។ ម៉ូដែល Limited-edition (ផលិតយ៉ាងពិសេសមានចំនួនកំណត់) បានផលិតសម្រាប់អធិរាជជប៉ុនពីមុន។
រថយន្តក្រុងមាន
ទូកកម្សាន្ត
ក្នុងឆ្នាំ ១៩៩៧ ការកសាងមិត្តភាពជាមួយនឹងក្រុមហ៊ុន Yamaha Marine ក្រុមហ៊ុន Toyota បានបង្កើតនូវ Toyota Marine ដែលបានបង្កើតនូវទូកឯកជន ដែលបច្ចុប្បន្នបានលក់តែក្នុងប្រទេសជប៉ុន។ បណ្ដាញតូចក្នុងប្រទេសជប៉ុនបានលក់នូវ សិប្បកម្មដ៏ប្រណិតនៅទីតាំងចំនួន ៥៤ ដែលហៅថាស៊េរី Toyota Ponam ហើយក្នុងឆ្នាំ ២០១៧ ទូកបានដាក់ស្លាកជាឈ្មោះ Brand Lexus ដែលចាប់ផ្ដើមនៅខែឧសភា ឆ្នាំ ២០១៧។
Motorsports
ក្រុមហ៊ុន Toyota បានចូលរួមក្នុងកម្មវិធី Motorsports ជាសកលជាច្រើន។ ពួកគេក៏បានបង្ហាញនូវ Brand lexus របស់ពួកគេក្នុងកីឡាផ្នែកប្រណាំងរថយន្តដទៃទៀតផងដែរ។ ក្រុមហ៊ុន Toyota ក៏បង្កើតនូវម៉ាស៊ីន និងគ្រឿងបន្លាស់រថយន្តដទៃទៀតសម្រាប់កម្មវិធី Motorsports នៅជប៉ុនផ្សេងទៀត រួមមាន Nippon, Super GT, formula 3, និងស៊េរី formula Toyota។ ក្រុមហ៊ុន Toyota ក៏បានដំណើរការកម្មវិធីអភិវឌ្ឍន៍អ្នកបើកបរ ដែលស្គាល់ថាជា Toyota Young Drivers Program ដែលពួកគេបង្កើតសម្រាប់ផ្ដល់នូវមូលនិធិ និងការអប់រំសម្រាប់ Motorsports នៅជប៉ុននាពេលអនាគត។ ក្រុមហ៊ុន Toyota Motorsport GmbH ដែលមានការិយាល័យកណ្ដាលក្នុង Cologne ប្រទេសអាល្លឺម៉ង់ បានទទួលខុសត្រូវសម្រាប់កម្មវិធីអភិវឌ្ឍន៍ Motorsports ដ៏សំខាន់របស់ក្រុមហ៊ុន Toyota រួមមាន Formula One, World Rally Championship, Le Mans Series, ហើយថ្មីៗនេះមាន FIA World Endurance Championship។ ក្រុមហ៊ុន Toyota ទទួលបានជោគជ័យក្នុងប្រភេទកម្មវិធី Motorsports ទាំងនេះ។ ក្នុងឆ្នាំ ២០០២ ក្រុមហ៊ុន Toyota បានចូលរួម Formula One ជាស្ថានិក និងអ្នកផ្គត់ផ្គង់ម៉ាស៊ីន។ ថ្វីបើមានអ្នកបើកបរមានបទពិសោធន៍ និងប្រាក់កម្រៃច្រើនជាងក្រុមដទៃទៀតជាច្រើន ពួកគេបានចាញ់ការប្រកួតក្នុងផ្នែកផ្សេង ដោយបានលេខពីរ ៥ដងដែលជាលទ្ធផលល្អបំផុតរបស់ពួកគេ។
នៅខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០០៩ ក្រុមហ៊ុន Toyota បានប្រកាសថា ពួកគេដកខ្លួនចេញពីកីឡា ដោយសារស្ថានភាពសេដ្ឋកិច្ចពិភពលោក។ អ្នកបើកបរទូទាំងប្រទេសរបស់ Toyota សម្រាប់កម្មវិធីប្រណាំង Etios Motor Racing Series បានបញ្ចប់ដោយជ្រើសរើសបាន អ្នកបើកបរ ២៥ នាក់ ដែលបានចូលរួមក្នុងការប្រកួតក្នុងឆ្នាំ ២០១៣។
TRD
ការអភិវឌ្ឍន៍ម៉ូដែលប្រណាំង TRD (Toyota Racing Development) បានជួយក្នុងការអភិវឌ្ឍន៍ផ្នែកប្រណាំងដែលមានគុណភាពខ្លួនពិតប្រាកដសម្រាប់រថយន្ត Toyota ជាច្រើន។ TRD ជាធម្មតាមានភាពជោគជ័យយ៉ាងខ្លាំង ជាមួយនឹងគ្រឿងសម្ភារៈម៉ាស៊ីន ក៏ដូចជាការរចនាបច្ចេកវិទ្យាសម្រាប់រថយន្តដែលបានប្រើប្រាស់គ្រប់ទម្រង់នៃការប្រណាំង។ TRD ក៏ទទួលខុសត្រូវសម្រាប់ការចូលរួមរបស់ Toyota ក្នុងកម្មវិធី NASCAR motorsports។ TRD ក៏បានបង្កើននូវគុណភាពរបស់ Lexus ដែលជា F-Sport។
សកម្មភាពមិនមែនរថយន្ត
ក្រុមហ៊ុន Toyota ជាម្ចាស់ភាគហ៊ុនតូចមួយដែរ ក្នុងក្រុមហ៊ុន Mitsubishi Aircraft Corporation ដែលបានវិនិយោគចំនួន ៦៧,២ លានដុល្លារ ដែលនឹងផលិតនូវយន្តហោះ Mitsubishi Regional Jet ដែលគ្រោងនឹងដឹកជញ្ជូនជាលើកដំបូងក្នុងឆ្នាំ ២០១៧។ ក្រុមហ៊ុន Toyota ក៏បានសិក្សារពីការចូលរួមក្នុងទីផ្សារអាកាសចរណ៍ទូទៅ និងបានចុះកិច្ចសន្យាជាមួយនឹង Scaled Composites ដើម្បីបង្កើតនូវជារូបរាងនៃគោលគំនិតយន្តហោះដែលជា TAA-1 ក្នុងឆ្នាំ ២០០២។
ក្រុមហ៊ុន Toyota បានគាំទ្រដល់ការងារសប្បុរសធម៌ជាច្រើនក្នុងតំបន់ដូចជាការអប់រំ, ការអភិរក្ស, សុវត្ថិភាព និងការសង្គ្រោះគ្រោះមហន្តរាយ។
អង្គការមួយចំនួនដែលក្រុមហ៊ុន Toyota បានធ្វើការជាមួយក្នុងសហរដ្ឋអាមេរិក រួមមាន American Red Cross, Boys and Girls Club, Leaders in Environmental Action for the Future (LEAF) និង the National Center for Family Literacy។
មូលនិធិក្រុមហ៊ុន Toyota នៅអាមេរិកមានវត្តមានដើម្បីគាំទ្រដល់ការអប់រំក្នុងតំបន់នៃវិទ្យាសាស្ត្រ, បច្ចេកវិទ្យា, វិស្វកម្ម និងគណិតវិទ្យា។
លើសពីនេះ ក្រុមហ៊ុន Toyota បានធ្វើការជាមួយនឹងអង្គភាពមិនរកកម្រៃដើម្បីពង្រឹងដំណើរការ និងប្រតិបត្តិការរបស់ពួកគេដូចជា Food Bank For New York City។
ក្រុមហ៊ុន Toyota ក៏គាំទ្រដល់ការងារជាច្រើនក្នុងប្រទេសជប៉ុនផងដែរ។
មូលនិធិ Toyota យកនូវទស្សនវិស័យជាសកលក្នុងការផ្ដល់ជំនួយដល់តំបន់ទាំងបីនៃបរិស្ថានមនុស្ស និងធម្មជាតិ, សុខុមាលភាពសង្គម ព្រមទាំងការអប់រំ និងវប្បធម៌។
ក្រុមហ៊ុន Toyota បានបង្កើតនូវវិទ្យាស្ថានបច្ចេកវិទ្យា Toyota ក្នុងឆ្នាំ ១៩៨១ ដូចដែល Sakichi Toyoda បានមានគម្រោងបង្កើតនូវសកលវិទ្យាល័យកាន់តែឆាប់ពេលគាត់ និង Toyota បានជោគជ័យ។
វិទ្យាស្ថានបច្ចេកវិទ្យា Toyota បានបង្កើតនៅ Chicago ក្នុងឆ្នាំ ២០០៣។ ក្រុមហ៊ុន Toyota ជាអ្នកគាំទ្រនៃកម្មវិធី Toyota Driving Expectations Program, Toyota Youth for Understanding Summer Exchange Scholarship Program, Toyota International Teacher Program, Toyota TAPESTRY, Toyota Community Scholars (អាហារូបករណ៍សម្រាប់សិស្សវិទ្យាល័យ), United States Hispanic Chamber of Commerce Internship Program និង Toyota Funded Scholarship។ វាបានរួមចំណែកដល់កម្មវិធីអប់រំ និងអាហារូបករណ៍ក្នុងស្រុកមួយចំនួន សម្រាប់សកលវិទ្យាល័យ Kentucky, Indiana និងមួយចំនួនទៀត។
ក្នុងឆ្នាំ ២០០៤ ក្រុមហ៊ុន Toyota បានបង្ហាញនូវមនុស្សយន្តផ្លុំត្រែ។ ក្រុមហ៊ុន Toyota បានអភិវឌ្ឍន៍នូវមនុស្សយន្តអាចធ្វើការងារបានច្រើន ដែលអាចប្រើសម្រាប់ការថែរក្សាចាស់ៗ, ការបង្កើតអ្វីមួយ និងការកម្សាន្ត។
ឧទាហរណ៍ដ៏ជាក់លាក់នៃការចូលរួមរបស់ក្រុមហ៊ុន Toyota លើមនុស្សយន្តសម្រាប់ថែរក្សាមនុស្សចាស់គឺ Brain Machine Interface ដែលបានរចនាសម្រាប់ប្រើប្រាស់ជាមួយនឹងកៅអីរុញ ដែលវាអាចឲ្យមនុស្សគ្រប់គ្រងលើកៅអីរុញអគ្គិសនីបានយ៉ាងត្រឹមត្រូវ ស្ទើរតែទាន់ចិត្ត ជាមួយនឹងចិត្តរបស់អ្នកអង្គុយ។
ការគ្រប់គ្រងដោយគំនិតអាចឲ្យកៅអីរុញទៅឆ្វេង ស្ដាំ និងទៅមុខដោយការពន្យារពេលរវាងគំនិត និងចលនាប្រហែលតែ ១២៥ milliseconds។ ក្រុមហ៊ុន Toyota ក៏បានចូលរួមក្នុងការអភិវឌ្ឍន៍ Kirobo ដែលជាមនុស្សយន្តអវកាសយានិក។
ជីវបច្ចេកវិទ្យាកសិកម្ម
ក្រុមហ៊ុន Toyota វិនិយោគលើជំនួញលក្ខណៈ Start-up មួយចំនួន ហើយជាដៃគូក្នុងផ្នែកជីវបច្ចេកវិទ្យា រួមមាន៖
បច្ចេកវិទ្យាម៉ាស៊ីនដេរ
ក្រុមហ៊ុន Toyota បានបង្កើតនូវម៉ាស៊ីនកាត់ដេរស្ទិល Oekaki ដែលហៅថា Oekaki Renaissance ដែលដូចទៅនឹងប្រភេទរបស់ខ្លួនផ្សេងទៀត ត្រូវបានរចនាដែលអាចឲ្យអ្នកប្រើប្រាស់អាចគូរនូវយោបល់ដោយផ្ទាល់លើក្រណាត់ដោយប្រើប្រាស់សិល្បៈនៃការប៉ាក់លក្ខណៈ Free-motion៕
ទទួលបានព័ត៌មានថ្មីៗ គន្លឹះមានប្រយោជន៍រួមទាំងចំណេះដឹងផ្សេងៗពីបច្ចេកវិទ្យា កុំភ្លេចចុច Like Page Sabay News Technology...
ចុចអានបន្ត ៖